Politika povrata

 

Pregled

Naša politika povrata i povrata traje 30 dana. Ako je prošlo 30 dana od vaše kupnje, ne možemo vam ponuditi puni povrat ili zamjenu.

Da biste bili podobni za povrat, vaš predmet mora biti neiskorišten i u istom stanju u kojem ste ga primili. Također mora biti u originalnom pakiranju.

Nekoliko vrsta robe izuzeto je od vraćanja. Pokvarljiva roba poput hrane, cvijeća, novina ili časopisa ne može se vratiti. Također ne prihvaćamo proizvode koji su intimna ili sanitarna roba, opasni materijali ili zapaljive tekućine ili plinovi.

Dodatni nepovratni artikli:

  • Darovne kartice
  • Softverski proizvodi za preuzimanje
  • Neki predmeti za zdravlje i osobnu njegu

Za dovršetak povrata potreban nam je račun ili dokaz o kupnji.

Molimo vas da svoju kupnju ne vraćate proizvođaču.

Postoje određene situacije u kojima se odobravaju samo djelomični povrati:

  • Knjiga s očitim znakovima korištenja
  • CD, DVD, VHS traka, softver, video igrica, kazeta ili vinilna ploča koja je otvorena.
  • Svaki predmet koji nije u izvornom stanju, oštećen je ili nedostaje dijelovi iz razloga koji nisu posljedica naše pogreške.
  • Svaki predmet koji je vraćen više od 30 dana nakon isporuke

Povrat novca

Nakon što vaš povrat bude primljen i pregledan, poslat ćemo vam e-poruku da vas obavijestimo da smo primili vaš vraćeni artikl. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povrata novca.

Nakon što vaš povrat bude primljen i pregledan, poslat ćemo vam e-poruku da vas obavijestimo da smo primili vaš vraćeni artikl. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povrata novca.

Kašnjenja ili izgubljeni proizvodi

Ako još niste primili povrat novca, prvo ponovno provjerite svoj bankovni račun.

Zatim se obratite izdavatelju kreditne kartice, može proći neko vrijeme prije nego što povrat novca bude službeno objavljen.

Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji određeno vrijeme obrade prije nego što se objavi povrat.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at info@movigo.hr.

Artikli na rasprodaji

Mogu se vratiti samo artikli s redovnim cijenama. Artikli na rasprodaji ne mogu se vratiti.

Zamjene

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at info@movigo.hr and send your item to: {physical address}.

Darovi

Ako je artikl označen kao dar prilikom kupnje i isporučen izravno vama, dobit ćete poklon bonus u vrijednosti povrata. Nakon primitka vraćenog artikla, poklon bon će vam biti poslan poštom.

Ako artikl prilikom kupnje nije bio označen kao dar ili je darivatelj poslao narudžbu sebi da bi je kasnije dao, darivatelju ćemo poslati povrat novca i on će saznati za vaš povrat.

Povrat robe

To return your product, you should mail your product to: Rebar 23, Zagreb.

Vi ćete biti odgovorni za plaćanje vlastitih troškova dostave za povrat vašeg artikla. Troškovi dostave su nepovratni. Ako dobijete povrat, trošak povratne dostave će se odbiti od vašeg povrata.

Ovisno o tome gdje živite, vrijeme potrebno da vaš razmijenjeni proizvod stigne do vas može varirati.

Ako vraćate skuplje artikle, razmislite o korištenju usluge dostave koju je moguće pratiti ili o kupnji osiguranja dostave. Ne jamčimo da ćemo primiti vaš vraćeni predmet.

Trebate pomoć?

Contact us at info@movigo.hr for questions related to refunds and returns.

Shopping Cart